איך בוחרים מייבש שיער?

בעבר מייבש שיער היה אפשר למצוא רק במספרות, אך כיום הרבה נשים מחזיקות בבתיהן מייבש שיער אישי, בעיקר מכיוון שהן הבינו כמה הוא קל ונוח לשימוש. מלבד ייבוש השיער, מייבש שיער יכול לעשות פן לשיער, לתת לו נפח ולעזור לנו בעיצוב שלו, כל זאת על ידי החום שהוא פולט. כיום בשוק ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מייבשי שיער, אז איך נדע באיזה מייבש לבחור?

תחילה, מכיוון שלמייבש שיער יש מספר שימושים, תגדרנה את המטרה לשמה אתם רוכשים את המייבש. האם המטרה היא רק לייבש את השיער לאחר מקלחת או גם להעזר בפן לעיצוב תסרוקות שונות? לפי המטרה תוכלנה לקבוע גם את התקציב שלכן וכן לבדוק סוגים שונים של מייבשי שיער והפונקציות שהם מציעים. בכל מקרה, יש לבחור מייבש שיער מקצועי ואמין בכדי לא לשרוף את השיער שלכן או לגרום לו נזק בלתי הפיך. את המוצר רצוי לקנות בחנויות מובחרות שמוכרות ציוד למספרות ושם ניתן להתייעץ עם מומחים אשר יעזרו להתאים את מייבש השיער למטרה שלכן.

במידה ואתן רוכשות מייבש שיער לשם עיצוב השיער, מומלץ לרכוש מלבד מייבש מקצועי עם פונקציות שונות גם ערכות עזר נוספות, כגון מסרקים עגולים. גם את ערכות אלה ניתן למצוא בחנויות של ציוד למספרות. לאחר הרכישה לימדו היטב את הפונקציות השונות של מייבש השיער, כגון וויסות חום או מהירות. כמו כן בדקו האם אורך כבל החשמל ארוך מספיק כדי שתוכלו לתמרן את המייבש בנוחות ובקלות.

אז בין אם אתן נעזרות במייבש רק לייבוש השיער או רוצות להשתמש במייבש באופן מקצועי, שימו לב לרכוש מוצר אמין, איכותי ומקצועי שישרת אתכן לאורך הרבה זמן ויהפוך את השיער שלכן לחלק ומעוצב.

כתיבת תגובה