מחליק קרמי

מחליק השיער הוא אמצעי נפוץ להחלקת שיער בבית. המכשיר בנוי בצורת מלקחיים אשר בחלקם הפנימי מצויים שני לוחות המפיצים חום הגורם לשיער להתיישר. את מחליקי השיער רצוי לרכוש מחנויות המספקות ציוד למספרות. בשוק יש מגוון סוגים ודגמים של מחליקי שיער. רובם פועלים על אותו עיקרון אך נבדלים זה מזה בחומר שממנו עשויים הלוחות הפנימיים.

שני סוגי החומרים העיקריים מהם עשויים הלוחות הם מתכת ולוחות קרמיים. לוחות מתכת הם הסוג הפשוט יותר והפחות מומלץ. לוחות קרמיים עדיפים משום שהם מפחיתים את החשמל הסטטי הנוצר בתהליך ההחלקה.

מחליקים קרמיים מספקים חום בדרגה אחידה לכל אורך הלוחות, ובכך נמנע מצב בו מספר שיערות מקבלות חום גבוה, כששערות אחרות אינן מקבלות חום מספק – מצב שקורה במחליקי מתכת. התופעה הזו פוגעת בשיער, משום שכך צריך לחזור על הפעולה שוב ושוב. יתרון נוסף וחשוב של המחליק הקרמי הוא שהוא מנטרל את החשמל הסטטי ומאפשר החלקה נוחה יותר.

נושא חשוב שיש לתת עליו את הדעת בעת בחירת מחליק לשיער הוא עניין הטמפרטורה. מחליקים קרמיים מכילים לרוב אופציית חימום מובנית במכשיר אשר אינה ניתנת לשליטה. אם אתם חוששים מגרימת נזק לשיער ומעוניינים לשלוט בטמפרטורה בעצמכם, עליכם לבצע מחקר מקדים ולבדוק האם יש מחליקי שיער המאפשרים וויסות ידני של הטמפרטורה המתאים לדרישתכם.

כתיבת תגובה