כיצד לבחור מכונת תספורת

מכונת התספורת חוסכת את הביקור אצל הספר ומאפשרת לבצע תספורת איכותית בבית. לרוב יש צורך להיעזר באדם נוסף לצורך התספורת, אך קיימות בחנויות לציוד למספרה גם מכונות המיועדות לתספורת עצמית. השימוש העיקרי של מכונת התספורת הוא לתספורת שיער הראש, אך מכונות רבות משמשות גם לטיפוח ועיצוב השפם והזקן.

השיקולים העיקריים לבחירת מכונת תספורת מתאימה הם יכולת התאמה לאורך התספורת הרצוי, נוחות השימוש במכונה, חיבור לחשמל וסוללות, עמידות ואיכות המוצר ומחיר ואחריות. בנוגע ליכולת ההתאמה לאורך התספורת, מכונות התספורות השונות מאפשרות מספר דרגות חיתוך, בין שתי דרגות ועד ל14 דרגות במכשירים המתקדמים יותר. רצוי לבחור מכונה עם ארבע דרגות חיתוך ויותר, כדי שתוכלו להתאים את אורך התספורת הרצוי לפי טעמכם וסוג השיער שלכם.

בנוגע לנוחות השימוש במכונה, יש לשים לב לעניין משקל המכונה ולמבנה ידית האחיזה. כמו כן, מכונת התספורת זקוקה לתחזוקה, לניקוי ולהשחזה, ולכן צריך לבדוק את יכולת התחזוקה וערכות הניקוי הבאות עם המכונה. אם מכונת התספורת שתקנו מיועדת לשימוש הזדמן וקצר, כנראה שתסתפקו במכונות עם חיבור קבוע לחשמל שמחירן בדרך כלל נמוך יותר, אך לנוחות מרבית של השימוש וניידות גבוהה, כדאי לשקול רכישת מכונה עם סוללה נטענת.

קריטריון חשוב נוסף הוא איכות הבנייה וההרכבה של מכונת התספורת. מומלץ לרכוש מכונות ממותגים ידועים ומוכרים אשר מקפידים יותר על איכות הבנייה. בעניין עלות מכונת תספורת, המחיר יעלה ככל שהמכונה משוכללת יותר ושייכת למותג מוכר יותר. המחירים נעים בין 100 ₪ למכונות פשוטות ומגיע ל1000 ₪ לדגמים יוקרתיים של חברות מובילות.

כתיבת תגובה